Aquest any, l’associació de veins de la Barceloneta (AAVV Barceloneta) organitza l’esdeveniment Revoluciona’t Barceloneta, en el marc del projecte iniciat l’any passat anomenat Història Barceloneta (II Fira Medieval Barceloneta + Pirates i Corsaris Barceloneta).
Aquest any el projecte consisteix en segle XVIII fins a l’actualitat. Fent una simbiosi entre Ciutat-Port apropant una Barceloneta en positiu per a totes les edats amb activitats gratuïtes. Aquí podeu veure el programa: https://drive.google.com/file/d/1jutrxFynHrvwwE0elcgWok14uiRe4abV/view
Com a associació cultural fortament lligada al barri de la Barceloneta, ens complau poder col·laborar organitzant una ballada de swing amb música en directe d’Atenea Carter swing Cuartet.
Esperem que pogueu assistir-hi, com a mostra de reconeixement de la connexió entre l’associació I el barri.
Atenea Carter Swing Cuartet està format per
• Vicente Marín al teclat
• Atenea Carter a la veu
• Hernán Fridman al contrabaix
• Pau Gurpegui a la bateria.
Es farà una classe oberta de 18:00-18:30 a càrrec de Carla Camacho i Aitor Leniz i el concert de 18:30-20:30.
Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.
Galetes estrictament necessàries
Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.
Si desactiveu aquesta galeta no podrem desar les preferències. Això vol dir que quan visiteu aquest web, haureu d'activar o desactivar les galetes de nou.