Carregant Mogudes

Cercavila – Barcelona Marching Band a Sant Medir

03 març

Cercavila – Barcelona Marching Band a Sant Medir

🗓 Divendres, 3/3, Matí + Tarda
💶 Lliure
🎺 2 passes:
📌 Matí: pels carrers de Gràcia
📌 Vespre: a partir de les 19:30 pel carrer Sant Salvador i Gran de Gràcia. Serem amb la penúltima colla

Inspirada per la tradició de les Bandes de Nova Orleans, la Barcelona Marching Band és una Fanfàrria Comunitària i oberta. Al repertori, el Swing dels anys 30, Blues i Gospels amb arranjaments propis. La BMB també és un projecte educatiu, on artistes professionals i estudiants es barregen i comparteixen la seva creació artística.

https://www.bcnswing.org/moguda/cercavila-barcelona-marching-band-a-sant-medir
https://www.instagram.com/barcelonamarchingband/
https://jazzproarte.wordpress.com/barcelona-marching-band/
https://www.youtube.com/watch?v=J7dIu37sekg

Comparteix aquesta moguda

  • Aquest moguda ja ha passat.

Mostra els detalls

Data:
3 març
Hora:
10:00 - 22:00
Cost:
Gratuït
Categories d'Moguda:
,
Etiquetes de l'Moguda:
,

Recinte

Barri de Gràcia
Barcelona, Barcelona 08025 Espanya + Mapa de Google

Organitzador

Barcelona Marching Band
Correu electrònic
barcelonamarchingband@gmail.com
Visualitza el lloc web de Organitzador

Accedeix al 👉 calendari / agenda de quasi totes 😅 les ballades, mogudes, esdeveniments, jams o activitats relacionats amb el mon del swing (Balboa, Blues, LindyHop, Shag …) de Barcelona i Catalunya
👉 Concerts amb ball
👉 Ballada amb DJ
👉 Festivals a casa nostra

Si organitzes una activitat de lindy-hop, balboa, shag o blues, pots afegir-la al nostre calendari seguint aquestes instruccions.