Carregant Mogudes
Festival de blues de Cerdanyola: MONTANA STOMP

Festival de blues de Cerdanyola: MONTANA STOMP

29 set.

Montana Stomp sona a carretera, històries del dia a dia i envestides. La banda saragossana va presentar el seu primer treball homònim el desembre de l’any passat, i des de llavors no ha parat de donar volum al seu potent directe. Una veritable envestida per als amants del blues-rock i del so del rock més clàssic.
L’àlbum té un so actual i compta amb influències que van des del Southern Rock americà i el British Blues al so del rock dels 70s, combinant riffs afilats amb bons grooves i una veu potent. Southern Rock‘n’Roll & Stomping Boots!

Comparteix aquesta moguda

146582
DD
dies
HH
hores
MM
min
SS
seg

Mostra els detalls

Data:
29 setembre
Hora:
21:00 - 22:30
Cost:
Gratuït
Categories d'Moguda:
,
Etiquetes de l'Moguda:
Lloc web:
Accedir a la web →

Recinte

Plaça Francesc Layret
Plaça Francesc Layret, 1
Cerdanyola del Vallès,
+ Mapa de Google

Accedeix al 👉 calendari / agenda de quasi totes 😅 les ballades, mogudes, esdeveniments, jams o activitats relacionats amb el mon del swing (Balboa, Blues, LindyHop, Shag …) de Barcelona i Catalunya
👉 Concerts amb ball
👉 Ballada amb DJ
👉 Festivals a casa nostra

Si organitzes una activitat de lindy-hop, balboa, shag o blues, pots afegir-la al nostre calendari seguint aquestes instruccions.