Com molts de vosaltres sabeu, fa un parell de mesos ens va deixar el Toni Reyes, una persona molt estimada dintre de la comunitat de ball.
Tot i que feia temps que no venia a les jams, el Toni era una persona molt estimada en el món del swing. La seva energia, el seu perenne bon humor, i la seva predisposició a col·laborar en el que fes falta, feia brillar qualsevol jam a la que assistís. Una persona amb què podies comptar, per ballar, per parlar i per riure.
Passat aquest temps, hem pensat que seria oportú realitzar un petit homenatge a la seva persona, en forma de jam de ball, amb la presència de la seva parella i la seva família.
L’esdeveniment tindrà lloc a la Iguana, un local que el Toni s’estimava molt. Disposarem d’un àlbum de dedicatòries perquè hi pugueu escriure el vostre comiat per a ell, i l’entregarem a la família al final de la jam.
Si no podeu venir presencialment per deixar la dedicatòria, podeu enviar-nos-les i nosaltres mateixos l’escriurem. També voldríem recopilar fotos que tingueu amb el Toni i volgueu compartir. La idea es projectar aquestes fotos durant la jam, i imprimir-ne una petita selecció per a l’àlbum. Si en teniu, si us plau envieu-les al correu [email protected]