Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.


La Locomotora Negra
La Big Band per excel·lència del nostre país i la més veterana com a formació jazzística estable (l’any vinent celebraran el 50 aniversari en actiu). Fundada l’any 1971 en format de quintet, amb el pas del temps ha anat incrementant fins als 17 components actuals.
Fa cinc anys que ens van visitar i el seu èxit va ser de tal magnitud que sumada a la insistència del públic que ens havia demanat una nova participació, s’ha decidit comptar amb ells com a colofó d’aquesta edició.
Així que, per qui li agradin les Big Bands, els ressons de Fletcher Hendersson, Duke Ellington o Count Basie, tornaran a omplir Can Massallera pel delit de tot el públic. Disset músics sobre l’escenari, i amb la riquesa de les seves seccions a ple rendiment, és una experiència sonora única i amb la Locomotora Negra la tenim garantida.
RICARD GILI (TROMPETA I LÍDER)
ISIDRE DELGADO|ARNAU BOIX|MIQUEL DONAT (TROMPETA)
TOMÁS GONZÁLEZ|TONI GILI (SAXO TENOR)
LLUÍS TREPAT|ALBERT GASSULL (SAXO ALTO)
ARIEL VIGO (SAXO BARÍTON)
MARC TREPAT|XAVIER TREPAT|VÍCTOR GONZÁLEZ|OSCAR FONT (TROMBÓ)
FEDERIDO MAZZNATI (PIANO)
JORDI CASANOVAS (CONTRABAIX)
XAVI HINOJOSA (BATERIA)
ALBERT ROMANÍ (GUITARRA)
Accedeix al 👉 calendari / agenda de quasi totes 😅 les ballades, mogudes, esdeveniments, jams o activitats relacionats amb el mon del swing (Balboa, Blues, LindyHop, Shag …) de Barcelona i Catalunya
👉 Concerts amb ball
👉 Ballada amb DJ
👉 Festivals a casa nostra
Si organitzes una activitat de lindy-hop, balboa, shag o blues, pots afegir-la al nostre calendari seguint aquestes instruccions.