Carregant Mogudes

La Raval Jazz Society al Calàbria 66

01 abr.

La Raval Jazz Society – Concert amb Ball
🗓 Dissabte, 1 d’Abril, 18h30
💶 Donatiu: 5€
📌 Carrer de Calàbria, 66, Sant Antoni

Ballada Swing al Calàbria 66

La Raval Jazz Societiy és un col·lectiu internacional de músics format al Barri del Raval, Ciutat Vella de Barcelona i especialitzat en cançons del anys 1940 i 1950. Format per instruments de cordes, vents i percussió, presenten cançons emblemàtiques dels estils Swing, Dixieland i Jazz Manouche. Amb només instruments acústics, les cançons son caracteritzades per l’energia, virtuositat i moviment, amb un concert pensat per a totes les edats. Amb artistes de Canadà, Veneçuela, Colòmbia, Brasil, Alemanya i Espanya.

Més informació:

La Raval Jazz Society al Calàbria 66


https://jazzproarte.wordpress.com/portfolio/la-raval-jazz-society/
https://www.instagram.com/raval.jazzsociety/
https://www.instagram.com/loccultabcn/

Comparteix aquesta moguda

  • Aquest moguda ja ha passat.

Mostra els detalls

Data:
1 abril
Hora:
18:30 - 21:00
Cost:
5€
Categories d'Moguda:
,
Etiquetes de l'Moguda:
, ,

Recinte

Calabria 66
Carrer de Calabria 66
Barcelona, 08015 Espanya
+ Mapa de Google

Organitzador

L’Occulta
Phone
665182752
Correu electrònic
contacto@locculta.com
Visualitza el lloc web de Organitzador

Accedeix al 👉 calendari / agenda de quasi totes 😅 les ballades, mogudes, esdeveniments, jams o activitats relacionats amb el mon del swing (Balboa, Blues, LindyHop, Shag …) de Barcelona i Catalunya
👉 Concerts amb ball
👉 Ballada amb DJ
👉 Festivals a casa nostra

Si organitzes una activitat de lindy-hop, balboa, shag o blues, pots afegir-la al nostre calendari seguint aquestes instruccions.