Carregant Mogudes
macroballada

MACROBALLADA DE SWING SOLO PER LA MARATÓ

17 des.
El proper dia 17 de desembre de 2022 proposem una nova activitat per tal de col·laborar amb la Marató de TV3, que enguany recaptem fons per la salut cardiovascular.
La Macroballada la farem a Cambrils juntament amb l’Ajuntament, concretament a la plaça del del pòsit a les 19h. El nostre objectiu és que vingui a ballar el màxim de gent possible per tal de recaptar fons. No cal saber ballar, ensenyarem una coreografia molt senzilla, la qual tothom podrà ballar-la sense cap dificultat.
Seguidament ballarem al ritme de MEN IN SWING.

Comparteix aquesta moguda

  • Aquest moguda ja ha passat.

Mostra els detalls

Data:
17 desembre 2022
Hora:
19:00 - 21:30
Categories d'Moguda:
,
Etiquetes de l'Moguda:
, , ,
Lloc web:
Accedir a la web →

Recinte

Plaça del Pòsit de Cambrils
Plaça del Pòsit
Cambrils, Tarragona 43850 Espanya
+ Mapa de Google
Phone
678480398

Organitzador

Basic Escola de Ball
Phone
678480398
Correu electrònic
info@escuelabaile.net
Visualitza el lloc web de Organitzador

Accedeix al 👉 calendari / agenda de quasi totes 😅 les ballades, mogudes, esdeveniments, jams o activitats relacionats amb el mon del swing (Balboa, Blues, LindyHop, Shag …) de Barcelona i Catalunya
👉 Concerts amb ball
👉 Ballada amb DJ
👉 Festivals a casa nostra

Si organitzes una activitat de lindy-hop, balboa, shag o blues, pots afegir-la al nostre calendari seguint aquestes instruccions.