Carregant Mogudes
Bandes Wax & Boogie

Rythm & Blues Amb Wax & Boogie

05 maig

Wax & Boogie s’ha convertit en els darrers anys una de les millors bandes de blues, rythm & blues i el boogie woogie. Capaç de captar l’essència i l’esperit del blues adaptant-lo al seu propi llenguatge. Són notables les seves influències Kansas City, el blues texà i el r&b dels anys 50 del segle XX. Una oportunitat per gaudir de la veu i el tallent únics d’aquest espectacular trio de blues!
A càrreg de Wax & Boogie; Ster Wax (veu), David Giorcelli (piano) i Reginald Vilardell (bateria).

Gratuït però cal inscripció.

Comparteix aquesta moguda

  • Aquest moguda ja ha passat.

Mostra els detalls

Data:
5 maig
Hora:
21:00 - 22:15
Cost:
Gratuït
Categoria d'Moguda:
Etiquetes de l'Moguda:
, ,
Lloc web:
Accedir a la web →

Recinte

Centre Cìvic El Coll
Carrer de l'Aldea, 15,
Barcelona, Barcelona 08023 Espanya
+ Mapa de Google

Accedeix al 👉 calendari / agenda de quasi totes 😅 les ballades, mogudes, esdeveniments, jams o activitats relacionats amb el mon del swing (Balboa, Blues, LindyHop, Shag …) de Barcelona i Catalunya
👉 Concerts amb ball
👉 Ballada amb DJ
👉 Festivals a casa nostra

Si organitzes una activitat de lindy-hop, balboa, shag o blues, pots afegir-la al nostre calendari seguint aquestes instruccions.