Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.


Swing & Blues a Albatarrec Festival Dance
Doncs ja es aquí!!! Un dia únic amb una banda molt especial… i preparat amb molt i molt de ‘carinyu’, però sobretot amb una sobredosi de SWING & BLUES!!!
MENU CARGOLS I CARN: Cargols a la llauna amb allioli, xai a la brasa, pastis de formatge o fruita, pa, vi o aigua o refresc (x2) y cafè o té
MENU ALLSWING: Pastis de tonyina, paella marisc, pastis de formatge o fruita, pa, vi o aigua o refresc (x2) y cafè o té
MENU VEGETARIÀ: Amanida allswing, paella de verdures, pastis de formatge o fruita, pa, vi o aigua o refresc (x2) y cafè o té
Accedeix al 👉 calendari / agenda de quasi totes 😅 les ballades, mogudes, esdeveniments, jams o activitats relacionats amb el mon del swing (Balboa, Blues, LindyHop, Shag …) de Barcelona i Catalunya
👉 Concerts amb ball
👉 Ballada amb DJ
👉 Festivals a casa nostra
Si organitzes una activitat de lindy-hop, balboa, shag o blues, pots afegir-la al nostre calendari seguint aquestes instruccions.