Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.
The Hanfris Quartet
The Hanfris Quartet és un grup vocal masculí format el 2009 i quatre vegades medalla d’or al Campionat d’Espanya de Quartets Barbershop. Els quatre membres, que compten amb una llarga trajectòria en formacions d’expressió exclusivament vocal, ajunten les seves capacitats per oferir un concert d’alta qualitat tècnica i interpretativa i carregada amb grans dosis d’humor. El concepte d’espectacle arrenca de l’estil de la música de barberia i s’amplia i es projecta mitjançant una proposta dinàmica, alegre i d’alta connexió amb el públic, presentant versions de cançons de rock&roll, estàndards del jazz, swing, musicals, bandes sonores de pel·lícules, pop, rumba catalana i peces pròpies de l’estil.
Mes informació
Accedeix al 👉 calendari / agenda de quasi totes 😅 les ballades, mogudes, esdeveniments, jams o activitats relacionats amb el mon del swing (Balboa, Blues, LindyHop, Shag …) de Barcelona i Catalunya
👉 Concerts amb ball
👉 Ballada amb DJ
👉 Festivals a casa nostra
Si organitzes una activitat de lindy-hop, balboa, shag o blues, pots afegir-la al nostre calendari seguint aquestes instruccions.