Carregant Mogudes

Un swing de punta a punta de l’oceà

12 abr.

Espectacle multidisciplinari que combina el teatre, la música, la dansa i la poesia. Està inspirat en el llibre “Un swing de punta a punta de l’oceà. Co.co” (Edicions 96, desembre 2021) de Clàudia Viladrich, amb il·lustracions de Thaïs Borri i pròleg d’Albert Vallverdú.

La història representa un homenatge als propis orígens, un homenatge al swing i al ball en totes les seves modalitats, en una època on és i ha estat més necessari que mai, i una crítica a la gestió de la pandèmia per part dels governs.

El guió de l’espectacle és de la mateixa autora del llibre, Clàudia Viladrich, amb adaptacions escèniques d’Albert Vallverdú. La música original de l’obra és d’Albert Vallverdú, interpretant composicions pròpies i adaptacions d’altres autors. A l’escena hi apareixen les il·lustracions projectades de Thaïs Borri Bas.

Interpretació a càrrec de:

-Clàudia Viladrich i Torm: poesia, interpretació i ball
-Albert Vallverdú i Berges: música original (piano, guitarra, melòdica i veu), interpretació i ball
-Silvia Garcías de Ves: ball, interpretació i poesia
-Xavier Forcadell Drago: interpretació i ball
-Hanna Dalda Müller: interpretació i ball

Aforament limitat (54 places). Les inscripcions s’obriran el dilluns 28 de març, a:
https://inscripcions.cccandeu.com/MiramModular/buscador/buscador.jsp?g=1&c=44&a=4169

Informació de l’espectacle al web del Centre Cívic Can Déu:

Esdeveniment facebook: https://www.facebook.com/events/865158860844574

Comparteix aquesta moguda

  • Aquest moguda ja ha passat.

Mostra els detalls

Data:
12 abril 2022
Hora:
19:30 - 20:45
Cost:
Gratuït
Categories d'Moguda:
,
Lloc web:
Accedir a la web →

Recinte

Centre Cívic Can Deu
Plaça de la Concòrdia, 13,
Barcelona, 08014 Espanya
+ Mapa de Google

Accedeix al 👉 calendari / agenda de quasi totes 😅 les ballades, mogudes, esdeveniments, jams o activitats relacionats amb el mon del swing (Balboa, Blues, LindyHop, Shag …) de Barcelona i Catalunya
👉 Concerts amb ball
👉 Ballada amb DJ
👉 Festivals a casa nostra

Si organitzes una activitat de lindy-hop, balboa, shag o blues, pots afegir-la al nostre calendari seguint aquestes instruccions.